Założenia dydaktyczno – wychowawcze

Założenia dydaktyczno-wychowawcze – Grupa Biedronki

Tematy kompleksowe: „Wszystko może być muzyką ” ,

„Moi rodzice, miejscowość, kraj”

W maju będziemy:

-rozwijali mowę

-rozwijali sprawność fizyczną

-wzmacniali poczucie przynależności narodowej

-rozmawiali o swoich rodzicach

-rozwijali nasze umiejętności wokalne i wrażliwość słuchową

-rozwijali umiejętności szeregowania

-rozwijali umiejętność pracy w grupie

 

„Koncert”

  1. Żabka żabce zakumkała

na zielonej łące,

że za chwilę się rozpocznie

pierwszy żabi koncert.

Ref.: Kum, kuma, kuma,

rech, rechu, rech,

ile tu żabek zielonych jest?

Kum, kuma, kuma,

rech, rechu, rech,

wszędzie tu słychać żabi śpiew.

  1. Skaczą żabki i w zielone

bawią się wesoło,

rechotają i kumkają,

wszędzie słychać wkoło.

Ref.: Kum, kuma…

„Żabie sekrety”

  1. Żaby kumkają od rana, (odgłosy: kum, kum)

że dzisiaj święto ma mama. (odgłosy: kum, kum)

My mamę bardzo kochamy,

życzenia mamie składamy.

Ref.: Żyj, droga mamo, żyj nam sto lat!

Bądź zawsze zdrowa i kochaj nas.

Żyj, droga mamo, żyj nam sto lat!

Bądź zdrowa i kochaj nas!

  1. Żaby rechocą od rana, (odgłosy: rech, rech

że swoje święto ma tata.

My tatę bardzo kochamy,

życzenia tacie składamy.

Ref.: Żyj, drogi tato, żyj nam sto lat!

Bądź zawsze zdrowy i kochaj nas.

Żyj, drogi tato, żyj nam sto lat!

Bądź zdrowy i kochaj nas!