BIEDRONKI
MARZEC 2023
Założenia dydaktyczno – wychowawcze
- 03.2023 – 07.03.2023 – Dlaczego w marcu jest jak w garncu?
- 03.2023 – 14.03.2023 – Gdzie się ubiera Pani Wiosna?
- 03.2023 – 22.03.2023 – Z czego to jest zrobione?
- 03.2023 – 31.03.2023 – Jakie wzory i kolory są lubiane przez pisanki?
Dziecko:
– wykonuje zadania w kartach pracy
– pracuje z tablicami demonstracyjnymi
– wymienia zjawiska pogodowe charakterystyczne dla przedwiośnia
– wie, w jaki sposób można przewidzieć pogodę
– wie, w jaki sposób woda krąży w przyrodzie
– poznaje literę n, N
– rozumie znaczenie znaku +
– dodaje w zakresie 10
– uczestniczy w zabawach ruchowych
– poznaje nowe zabawy muzyczne
– wykonuje prace plastyczne różnymi technikami
– słucha tekstu
– odpowiada na pytania
– mówi zdaniami złożonymi
– wie, jakie są oznaki wiosny
– wie, jakie prace wykonuje się wiosną w polu i w ogrodzie
– zna budowę kwiatu tulipana
– wie, jak wygląda litera f, F
– słucha piosenek
– dzieli słowa na głoski
– rozpoznaje i nazywa poznane litery
– wie, do czego jest wykorzystywana glina
– wymienia etapy przygotowania chleba
– wie, jak się przygotowuje ser biały
– wie, jak powstaje wełna
– wie, jak stworzyć papier
– poznaje literę g, G
– wie, jakie jest znaczenie znak –
– pisze działania matematyczne ze znakiem + i –
– rozwija umiejętność liczenia
– jakie są zwyczaje związane ze świętami wielkanocnymi
– wie, co powinno się znaleźć w koszyczku wielkanocnym
– próbuje ułożyć własne życzenia
– wie, jakie są zasady savoir-vivre’u
– rozpoznaje literę ł, Ł
– dba o bezpieczeństwo swoje i innych podczas zajęć, wyjść